psalm 91 afrikaans

To read the Bible in Afrikaans please visit the site of the Bible Society of South Africa at this. 91 1 Hy wat by die Allerhoogste skuiling.


Psalm 91 Stock Photos Free Royalty Free Stock Photos From Dreamstime

2 Jy kan vir die Here sê.

. Psalm 91 - Afrikaans. My toevlug en my bergvesting my God op wie ek vertrou. 1 Hy wat woon in die skuilplek.

Psalm 91 voorlesing uit die Afrikaanse Ou Vertaling 195355 Hierdie bekende Psalm oor die Beskerming van God is die tweede aflewering in my reeks videos. Hy wat by die Allerhoogste skuiling vind. En my vesting my God op wie ek vertrou.

Onthou Alles Wat God. 2 Ek sal vir die Here sê. The Inner Meaning of the Prophets and Psalms 341.

Die Here belowe Sy beskerming aan die wat Hom hul Toevlug maak. 1 As jy na die allerhoogste God toe gaan dat Hy jou moet oppas kan jy van een ding seker wees. En die beskerming van die Almagtige geniet 2 hy sê vir die Here.

1 Hy wat by die Allerhoogste skuiling vind. PSALM 91 - AFRIKAANS. Jubel tot eer van god ons.

Psalm 91 Afrikaans is die Beskermings Psalm wat jy naby jou kan hou in tye van nood. U is my toevlug en my veilige. Van die Allerhoogste sal rus in die skadu.

91 1 Hy wat by die Allerhoogste skuiling vind. U is my toevlug en my veilige. Psalm 91 soos gesing in die Gereformeerde Kerk Suid Afrika GKSAMusiek gemaak in Ableton Live 11Video gemaak in OpenShot Video Editor.

Psalmsing tot eer van die here met die siter met die siter en die stem van gesang take a psalm and bring hither the timbrel the pleasant harp with the psaltery. Afrikaans 19831992 AFR83 91 Hy wat by die Allerhoogste skuiling vind. Gratis Leesplanne en Oordenkings oor PSALMS 9111.

U beskerm en bewaar. Afrikaanse Vertaling 1953. Hy wat in die skuilplek van die Allerhoogste sit sal vernag in die skaduwee van die Almagtige.

41K views 186 likes 58 loves 43 comments 47 shares Facebook Watch Videos from Dr Arthur Frost. 7 Al val daar duisend aan jou. PSALMS 91 PSALMS 91.

15K views 80 likes 20 loves 11 comments 14 shares Facebook Watch Videos from Dr Arthur Frost. U is my toevlug. 5 Jy hoef nie te vrees vir die skrik van die nag vir die pyl wat bedags vlieg nie 6 vir die pes wat in die donker wandel vir die siekte wat op die middag verwoes nie.

2 Ek sal tot die HERE sê. Psalm 91 in Afrikaans. Psalm 91 - Afrikaans.

Heres how to read the Bible in Afrikaans. Die almagtige God sal jou bewaar. 91 Hy wat by die Allerhoogste skuiling vind.

En die beskerming van die Almagtige geniet 2 hy sê vir die Here. Psalms 9110 - Geen onheil sal jou tref en geen plaag naby jou tent kom nie. 21K views 76 likes 16 loves 9 comments 19 shares Facebook Watch Videos from Dr Arthur Frost.


Pin By Anne On Afrikaans Inspirational Quotes Afrikaanse Quotes Psalm 91 11


Psalm 91 God Se Beloftes Van Beskerming Nader In Eenvoud


Psalms 91 1 Hy Wat In Die Skuilplek Van Die Allerhoogste Sit Sal Vernag In Die Skaduwee Van Die Almagtige Afrikaans 1933 1953 Afr53 Laai Die Bybeltoep Nou Af


Bjorn Hellman The Soldiers Psalm


Psalms 91 1 Hy Wat In Die Skuilplek Van Die Allerhoogste Sit Sal Vernag In Die Skaduwee Van Die Almagtige Afrikaans 1933 1953 Afr53 Laai Die Bybeltoep Nou Af


Psalm 91 Full Verse American Flag Cardstock Tassel Bookmarks Pack Of


3 Passionate Prayers For Protection Meaning Of Psalm 91 Prayer


Psalm 91 7 8 Our Joyous Rejoicing


Psalm 91 7 10 Poster Von Neteor Redbubble


Psalm 91 Lees Afrikaanse Bybel 1933 53 Afrikaanse Ou Vertaling Skriflesing Afrikaans Voorlees Youtube


3 Passionate Prayers For Protection Meaning Of Psalm 91 Prayer


Pin On Afrikaans


Psalm 91 Afrikaans Jesus Christus Die Koning Kom Binnekort Terug


Psalm 91 2 Kjv Today S Verse For Monday November 2 2009


Psalm 91 Afrikaans Die Boodskap Jesus Christus Die Koning Kom Binnekort Terug


Krag In Gebed Bid Elke Dag Psalm 91 Oor Jouself En Jou Facebook


Thought For Today Alive To God

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel